Si da… Si nu…

Ma voi trezi de dimineata. Nu ma voi trezi de dimineata. Ma voi spala pe dinti. Nu ma voi spala pe dinti. Voi manca o felie de paine cu unt si marmelada. Nu voi manca o felie de paine cu unt si marmelada. Voi iesi din casa azi. Nu voi iesi din casa azi. Voi merge la banca sa platesc factura la gaz. Nu voi merge la banca sa platesc factura la gaz. Voi merge sa beau o cafea in cafeneaua mea preferata. Nu voi merge sa beau o cafea in cafeneaua mea preferata. Ma voi intoarce acasa. nu ma voi intoarce acasa. Voi face dus cand voi ajunge. Nu voi face dus cand voi ajunge. Ma voi uita la un film. Nu ma voi uita la un film. Voi face ceva de mancare. Nu voi face ceva de mancare. Ma voi pune sa dorm. Nu ma voi pune sa dorm.

In sensul in care bine-i si asa si asa si nu e bine nici asa, nici asa. Nu e bine ca respiri la modul asta, desi mi se pare atragator intr-o anumita masura.  Te iubesc, dar nu te mai suport. Doresc sa ma transform, dar fara sa ma schimb.Mmi-ar placea sa mai cresc, desi imi plac cum se vad lucrurile de jos. E o senzatie extraordinara sa simti gustul de zahar in momentul in care suferi de diabet. Am cutitul in mana si stau sa ma intreb cum sa-l scot fara sa imi tai venele. Ti-am dat cuiul de la grenada, dar nu cu scopul ca tu sa pleci cu el ci ca sa mi-l dai inapoi in momentul in care m-am hotarat sa nu imi mai iau viata. Si chiar nu stiu ce sa zic despre genul ala de casa, dar voi spune totusi ceva, ca sa nu par pe dinafara de fata cu ceilalti de care oricum nu imi pasa, dar de fapt imi pasa, in cazul in care s-ar pune problema imaginii mele, indiferent ca ei sunt constienti de ia de imagine sau nu. Vai!… deci imi vine sa ma pis pe mine… la propriu, si desi nu imi pasa de cum va reactiona ala de pe locul de langa mine, ca de sunt in autobuz, parca totusi, n-as face-o , ca cine stie ce spune dupa aia si ajung sa ma simt naspa. I’m the best fuck the rest, atata vreme cat timp nu-i cunosc pe cei la care ma raportez si imi permit sa spun ce vreau, nu pentru ca ar conta ceea ce spun ci pentru ca intr-adevar conteaza ce spun.

Gata. m-am calmat, sau cel putin mi-am mai scuipat din venin. nu de alta dar nu cred ca e cazul sa spun mai multe. si altundeva nu am. si altcuiva nu am cui. imi spun mie. in cazul exceptional in care va ajunge adresa asta in mainile cuiva… shit happens.

~ by Death Whisper on July 24, 2009.

Leave a Reply

 
