un an atipic (1)

Between_dark_and_light_by_realityDream

hmmm…

Nnu ma simt ca fiind acasa. ma simt pierdut “dupa blocurile gri”, intr-un cerc vicios, din care nu pot iesi… sau mai degraba nu vreau? Incerc sa jonglez doar cu concepte lichide ca sa-mi fie mai usor pe viitor(ul mai apropiat sau mai indepartat). Distrag atentii de la subiecte importante/profunde doar cu scopul de a-mi pastra energia in formolul conceptual in care am bagat-o din octombrie. Tai in stanga si-n dreapta, distrugand orice ramasita de incredere, pe care o mai gasesc la  ceilalti, in mine. Povesti peste povesti se tes in jurul meu, sau mai degraba s-au tesut. Am murit intre timp dar nu s-a observat, pentru ca eram invaluit in panzele de paianjen care s-au asezat in timpul care a trecut.

O strangere calda de mana, si cate o imbratisare din cand in cand. As putea sa le numar pe degete… si doar datorita faptului ca am dat de la mine. Nu… Nu conteaza ce… Sunt anumite reguli care trebuiesc respectate, reguli care sunt prescrise tot de catre noi… reguli in fata carora am fi putut alege sa nu plecam capul si sa spunem, tacit, “fine by me”… reguli pe care le-am intarit prin comportamentul nostru ani in sir motiv pentru care acum ne plangem soarta si ne dam de ceasul mortii… reguli…

Da… dar sunt momente… momente e putin spus… Suntem inconstienti. Avem noroc ca ne folosim doar atat de putin din capacitatea cerebrala, sau mai bine zis ca avem constientul atat de limitat si mai exact, ca avem sub-constientul atat de incapator, pe scurt, ca uitam… nu… nu uitam, evident ca nu (a se lua verbul a uita, in sensul lui comun).

Strong( )hold of debating/talking. Good grasp of words. And maybe just a pinch of pepper.

~ by Death Whisper on August 21, 2009.

Leave a Reply

 
