La vremuri noi, tot eu…

hanging

Voi incerca ceva nou.

Una dintre chestiile pe care mi le-am dorit dintotdeauna… mint… de ceva vreme incoace, a fost ca o parte din elementele ce ma inconjoara (prin elemente referindu-ma la absolut oricine/orice are contact, mai mult sau mai putin direct cu mine personal) sa revina la un anume moment in trecut, moment in care eu le vedeam in armonie. Da… probabil ca eram mai inconstient decat sunt acum, la modul la care erau mai importante cateva elemente doar datorita faptului ca eram mai imatur.

… dar oricum…  era magazinul “la pizde” unde gaseam mereu (din nou foarte relativ, si iata cum sar pleonasmele) rafaelo cu alune… mmmm… A fost o perioada a descoperirilor, for fuck’s sake, atat pentru mine, cat si pentru cei cu care interactionam. A fost o perioada in care am inceput sa ma leg si la propriu si la figurat de maini si de picioare, emotional sau mai putin, rational sau mai putin, de anumite chestii… Nu.. nu de pat… Unele elemente s-au stins, altele au fost extirpate, multe au ramas, strict ca si legaturi, la brutul mod propriu, in sensul in care nu imi permit in momentul de fata sa evoluez… Da… stiu… pentru ca asa vreau eu sa fie, deoarece multe dintre acele legaturi ar putea fi transformate in trambuline sau motoare cu propulsie nush de care.  Imi dau seama ce damage quota am analizand influentele mele asupra celor din jurul meu. Pentru ca am reusit sa imprim anumite patternuri de gandire altor persoane, iar acum, cand eu vreau sa le depasesc, sa le imbunatatesc, sa inaugurez altele, n-am cu cine, pentru ca cei din jurul meu, inca nu s-au acomodat cu cel vechi.  Sa trec peste? Eu cred ca unii ar spune ceva de genu: “my way or the highway”, chestie pe care si eu am spus-o de cateva ori. O solutie ar fi sa folosesc metoda extirparii in ceea ce priveste anumite relatii. Nu cred ca sunt pregatit. Da… aceleasi patternuri ma fac sa spun asta..

Incerc sa imbunatatesc anumite elemente care ma caracterizeaza… sa le imbunatatesc intr-un anume sens care nu e general acceptat de cei care formeaza “imediata mea apropiere” (asta ca sa citez pe cineva din “imediata mea apropiere”). Sunt cateva elemente care mi s-au demonstrat ca fiind foarte valoroase in ceea ce priveste “supravietuirea neuronala”. “Daca poti sa razi de asa ceva, sincer nu mai stiu ce sa zic” referitor la reactia mea fata de “atentatul” de la 11 septembrie. “oricum nu te-as fi ascultat orice ai fi avut de spus”/”cine a spus ca ar trebui sa te exprimi in legatura cu reactiile mele?”/”Tzha!”

Iaca, m-am hotarat sa raman… sa incerc sa raman la fel, ca sa le fie mai usor celor din imediata mea apropiere. La modul la care sa nu le creez dificultati, in a-si parcurge drumul lor in viata. Deci de fiecare data cand va ganditi la mine, in ideea de “ce mai fac?” imaginativa ca sunt in starea in care eram cand relatia dintre noi doi (eu si tu, cel/cea care citesti) era in stadiul ei cel mai infloritor, in momentele ei bune… asta daca a fost vreodata asa…

Asa este relatia si acum, respectiv asa sunt eu si acum, doar ca ingropat sub diverse shit-uri cotidiene care ma fac sa par intangibil si sa nu am chef de your sorry ass si si de rahaturile tale.

Hmmm… sa par intangibil… sunt! sau ca sa nu par chiar atat de stuck up, sunt in curs de devenire, cu toate catusele benzile adezive scotch-urile sforile, etc aferente.

Change your heart
Look around you

Beck – Everybody’s gotta learn sometimes

~ by Death Whisper on September 13, 2009.

2 Responses to “La vremuri noi, tot eu…”

  1. Desi nu neg potentialul experimental al incercarii, nu reusesc sa ii inteleg si scopul, atata vreme cat inclusiv betele-n roate si benzile adezive se constituie in elemente in plus care te determina sa gandesti si sa te dezvolti, ori pana la urma devenirea e scopul final si egoist. Sau nu…?

  2. Incercarea nu se referea la continutul textului ci la forma lui. Dar oricum, din acest punct de vedere, e discutabil.

Leave a Reply

 
