Terrible angels

1_300_by_mordachai71

odata cu prima zapada care pica, aparent chiar in aceste momente, m-am gandit ca ar fi frumos sa mai adaug inca un entry pe aceasta pagina care pare, din punctul meu de vedere,  cam parasita.

mi-am cumparat casti noi si acum simt cum se aude basul din melodia “whenever i say your name” o melodie care m-a traumatizat intr-un trecut care in momentul de fata nu mai este palpabil si totusi tangibil. spuneam acum ceva vreme, avand in vedere ca m-am mutat in chirie, cred, de la ultimul entry, ca ma simt rupt de lume, nu in ideea de detasat, asa cum ar fi frumos si de apreciat pentru ego-ul meu, ci mai degraba in ideea de “capital social in moarte clinica”.

imi lipsesc plimbarile cu povesti interminabile din miezul noptii, indiferent de perioada anului. imi lipsesc chiar si povestile fara plimbari. da… da… inca este instabil sistemul in care ne aflam. contextul este, inca, o nebuloasa from which you can’t make heads or tails. sa zicem. am senzatia ca, indicat ar fi sa, pasesc ca pe coji de oua. de frica sa nu ma instrainez si mai mult? de cine? de mine? nu. cel putin nu cred. am avut o perioada in care solutia cea mai buna la orice situatie era rabdarea si mai mult decat atat o indicam si incercam sa o scot in evidenta, tuturor celor cu care interactionam. e intr-adevar dificil sa iti urmezi propriul exemplu, mai ales cand te percepi ca fiind intr-o camera in care este complet bezna si nu reusesti sub nici o forma sa gasesti blestematul ala de intrerupator. sigur l-am ratat din nou si trebuie sa mai fac un tur de camera. cu siguranta nu va veni nimeni sa aprinda lumina pentru mine. nici macar nu sunt sigur ca stie cineva ca sunt in camera asta. nu a mai folosit-o nimeni de mult. intrebarea este daca vreau, intr-adevar, sa aprind lumina. cine stie ce graffiti-uri obscene sunt pe pereti.

mai astept. nu e ca si cum nu as face nimic, deorece imi exersez celelalte simturi, cum ar fi cel tactil. si oricum, nu e ca si cum imi voi mai folosi vazul in continuare, dupa ce voi aprinde lumina, sau voi iesi din camera. pentru ca suntem teribil de comozi.

~ by Death Whisper on October 13, 2009.

Leave a Reply

 
