the subtle thief

The_Best_Gun_Ever_by_Nickatina14I feel so good

In contextul lui initial se referea la felul in care ma percep de o vreme incoace si strict la asta. Este posibil sa fie eronat felul in care ma percep. Eronat, in sesnul in care nu se aplica tot timpul. Astazi, caci ma chinui sa scriu entry-ul asta de vreo cateva zile, am avut dovada faptului ca intr-adevar, chiar daca nu incredibil de subtil, (pentru ca imi place sa ma laud cu chestiile pe care le fur, adica informatie) asta sunt. Un hot(z). O parte din informatie, intr-adevar, o primesc si fara sa vreau.

I take what I want ca sa inteleg ceea ce mi se ofera. Pare putin, dar nu e. Uneori e mai mult decat pot duce chiar eu. Ciocanele si nicovealele intre care am fost prins de nu stiu cate ori sunt pastrate bine, in locuri bine stabilite, batute in cuie, chiar daca as vrea sa ma scap de ele. Dar incercand sa trecem peste acest mare rahat al chestiilor pe care le vreau eu, ca oricum nu va intereseaza si indiferent daca va intereseaza sau nu, daca ma intereseaza pe mine, oricum obtin ceea ce vreau, insist… pune nicovala in cuiul in care tii agatat ciocanul si spne-mi daca sta. Insist, din nou.

Realizez ca numai comoditatea mea a dus la acest context, si probabil si asteptarile mele care se afla intr-o continua crestere. Bine, poate si curiozitatea in ceea ce priveste lumea care ma inconjoara, curiozitatea care, social, e mascata de putere, agresivitate, ironie si sarcasm.

Voi trece oare peste comoditatea asta? sau voi depasi orice limita imaginabila in ceea ce o priveste?

Deocamdata, nu voi face nici un pas. Voi mai astepta un pic. Voi avea “rabdare”.

I want to be forgiven

~ by Death Whisper on October 21, 2009.

Leave a Reply

 
