in alt context

tocmai ce m-am intors de la concertul de colinde al corurilor Lira si Orfeu ce apartin de Liceul de muzica si arte plastice, la care am fost si eu elev o perioada in trecutu-mi stralucit. a fost impresionant, ca de fiecare data, de altfel, cand am avut ocazia sa ii ascult live.

dar nu toate fatetele situatiei sunt pozitive, deoarece mi-a picat sistemul, auzind cateva piese pe care le interpretasem si eu in cvartet cu cativa ani in urma. de ce zic ca mi-a picat? avand in vedere ca de ceva vreme tot sustin ca sunt in diverse si diverse pase proaste? ieri m-am simtit bine. cel putin mai pe seara, cand efortul de a ma prezenta impecabil, din punctul de vedere al imaginii personale, la micro intalnirea cu scop de socializare, si-a lasat simtit efectul si mai tarziu, cu mult mai tarziu dupa ce intalnirea se incheiase.

acum, sentimentul de inutilitate este din ce in ce mai pregnant, din ce in ce mai palpabil. ma simt murdar. nu in sensul propriu. gandurile scuipate de mintea-mi, mi se lovesc de cutia craniana si se intorc in ciorba din care s-au format, pentru ca nu e un context in care as putea sa-mi permit sa le verbalizez. ieri seara, in schimb, a fost cat de cat un context relativ potrivit.

stau si ascult de vreo doua trei zile “if you go away” in varianta interpretata de shirley bassey. ma obsedeaza. vorbeam ieri despre relatii and shit. nu. aceeasi poveste. cu standarde, limite si alte trucuri de genu’ asta. imi sta pe creier chestia cu relatiile. e cumplit. sunt inundat de un flux de idei pe care nu reusesc sa le pun cap la cap. why would anyone want this? nu apar mai multe frustrari? nu avem suficiente individual? de ce? oricum ne lipim din egoism. oricum ne gandim subconstient doar la propria persoana. ma plume.

“but if you stay, I’ll make you a night, like no night had been, or will be again… I’ll sail on your smile, I’ll ride on your touch, I’ll talk to your eyes, that I love so much… but if you go… I won’t cry… though the good is gone from the word goodbye” Shirley Bassey – if you go away.

pe scurt, da-te-n pula, c-o sa fiu OK.

nu foarte curand, dar candva cu siguranta.si amintiri si priviri si atingeri si tat restu de rahaturi le voi indesa in subconstient, constient sau inconstient.

~ by Death Whisper on December 11, 2009.

Leave a Reply

 
