Re-live

“Totul se contopeste in mintea mea… Probabil ca sunt, mai degraba, mai multe momente in timp, pe care mintea mea le aduna intr-un manunchi ciudat de hidosenie si uratenie cronica.”

“I drift away in time, in my mind. Everything is in the past. There is no present; just future continuously trespassing the border of past tense. There is no future… just the past repeating itself in different manners, angles or perspectives.”

Hmmmm…

ma gandeam acum, recitind ultimele doua postari din celalalt blog ar meu, deoarece citatele sunt din blogul oarecum desfiintat la inceputul anului, ca ar fi amuzant, fiind in pana de inspiratie sa caut pe-acolo paragrafe pe care sa le aduc la viata prin prisma realitatii din “prezent”, trecut repetitiv intr-o continua avansare in trecut.

ar fi un joc de scena interesant, zic io, si de ce nu, poate un inceput de ceva… nou? exista ceva nou pe pamantul asta? intr-adevar, ceva mai util sau eficient exista, dar chiar sa-i spun “nou”, m-as intinde.

ma mir ca, dupa atatea luni de zile, aceste paragrafe (la primele doua ma refer) se potrivesc inca starii mele, stilului meu de a gandi, se potrivesc cu perspectiva pe care o am in ceea ce priveste lumea inconjuratoare.

let’s play. even if only to see who gets fucked in the end.

~ by Death Whisper on December 22, 2009.

Leave a Reply

 
