frie(n)d

ma gandeam totusi sa incep si anul. chiar daca in acest moment, aka, sfarsit de luna.

hmmm…

am descoperit niste chestii interesante in ceea ce ma priveste. I love power games. indiferent daca eu sunt cel care le implementeaza, sau nu. de ce? suna o tzra sado-masochist, cel putin in ceea ce priveste a doua varianta. as i said earlier, every battle has it’s casualties.  adica din orice situatie ai si de pierdut si de castigat, pe sistemul, iti asumi riscuri, o patzashti. dar casa nu deviez. prima varianta cred ca este evident motivul (exersarea anumitor abilitati ca sa nu intram si in detallile mai obscene). indiferent daca “vrea sau nu seiful sa se deschida”, reusesti sa-ti dai totusi seama de dimensiuni, material, mecanism, cat de cat si alte variabile exterioare care, intr-adevar nu sunt neaparat exacte, datorita contextului si sa nu uitam de informatia cea mai importanta care se poate deduce partial, din aceste, intr-adevar, nu neaparat exacte, masuratori, continutul.

ce mi se pare din nou interesanta, este pozitia mea fata de soare. hmmm… si intr-adevar, avand in vedere ca mi-am calcat din nou pe filosofia cu care am impuiat celalalt blog si nu oricum, ci cu bocancii plini de noroi inca, nici nu ma mir ca mi-am depasit atributiunile. “don’t you remember, I was always your clown?” tocmai mi-am facut un test in legatura cu durata cat as rezista pe suprafata lui (1.2 secunde). si nu se merita. mi-as da jos palaria, dar inca e prea cald. trebuie sa mai hibernez un pic in strafundurile mintii mele si sa cujet, daca se merita cancerul de piele cu care te alegi in momentul in care stai in lumina lui si iti dai seama ca straluceste numai pentru ca tu il percepi ca stralucitor. propun sa ne aducem aminte stigmatele explicate prin autosugestie (ca sa intelegem pe de-a-ntregul ultima fraza).

si am senzatia ca am uitat ceva. ar trebui sa merg inapoi. dar daca stau bine sa ma gandesc… (tic-tac, tic-tac)… da! mi-am adus aminte. vroiam mai spun ca si incheiere, ca imi plac nespus cactusii. din doua motive, sau poate mai multe: cu siguranta sunt mai multe: e unul dintre cele mai impresionante genuri de plante. nimeni nu poate nega asta. s-au dezvoltat in cele mai aspre conditii. e de admirat asa ceva. natura asta… ce poate sa scuipe… al doilea motiv (unul mai degraba amuzant) este faptul ca in momentul de fata, cred eu, cele mai multe exemplare nu se afla in salbaticie, in mediul lor natural, ci in ghivece, domesticite, intr-un spatiu limitat (de forte exterioare), intr-un mediu ospitalier (in masura in care ofera si ele ceva) si cu toate astea n-au renuntat inca la ghimpi. si nu vreau sa intru pe sistemul “you can’t teach an old dog new tricks”, pentru ca m-am luat de plante, nu de animale.

cu ocazia asta vreau sa ma felicit, sper, deoarece inca nu am incercat sa vad daca merge, pentru faptul ca am pus un link pe unul dintre cuvinte. nush daca asa se zice, dar noah. daca nu va convine, |ma doare la capot| (o noua replica, dezvoltata de mine, pe care o veti auzi maii des in urmatoarea perioada).

Si pe sistemul pe care au trecut deja doua saptamani, si deci cu siguranta voi fi ultimul care pronunta cu ocazia asta aceste cuvinte: “La multi ani, Adina!” (vb la tel)

Fiona Apple – Why try to change me now?

~ by Death Whisper on January 31, 2010.

4 Responses to “frie(n)d”

  1. merci :)

  2. Mno…felicitari de link (io m-as praji oleaca mai repede decat tine, fericitule!) si…curiozitate: ceea ce expui in cuvinte aici e prelucrarea (criptata) pentru “Achrian Script JR.” a unor “sisteme”[la reply-uri nu poti sa faci bold, rosu] de ganduri de-ale tale sau lasi gandurile sa-ti curga in tastatura si ce iese iese?

    • cred ca mai degraba e o combinatie intre cele doua variante, pentru ca dupa ce am scris, mi-am dat seama de chestiile care au iesit la iveala. in momentyul expunerii insa, cred ca a doua varianta a fost cea reala

Leave a Reply

 
