we suck at being human

nu voi vorbi acum de asta, in sensul ca de ce sau cum adica. important este ca in acest moment, cred asta cu tarie. si nu numai in acest moment. si de aproximativ 24 de ore.

vorbeam despre echilibru cu o zi inainte. cred ca asta a fost printre ultimele concepte aduse in discutie inainte de a dezerta. a fost o discutie revelatoare, chiar daca  subiectele au fost practic irelevante. timp, atractie (fizica), filme, muzica, psihologie, sociologie, filosofie, istorie, realitatea inconjuratoare, relatii, perceptii… rational, emotional… echilibru…

boost of energy. feeling good.

ajunge omu acasa. acasa, unde ii pica in poala alta discutie: relatii, perceptii, realitate, rational in stadiu avansat de desompunere.

boost de energie cerebrala. feeling good. somn.

si zic, hai sa ma ridic din pat. sa vedem ce se mai poate intampla. trece-o ora, trec mai multe, doar ca la un moment dat sa apara combinarea permutata care sa-mi dea peste cap toata buna dispozitie. mi-am dresat perceptia inconstient astfel incat sa caut o echilibrare a situatiei in care ma aflam? la ce (stare) ma raportez cand spun asta? ceea ce imi aduce in minte alte intrebari:  este intr-adevar combinarea respectiva permutata sau nu este? chiar daca este permutata sau nu, pe ce baze combinatia in sine este valida, morala (?), acceptabila?

10-14-7. numerele astea imi zbarnaie in minte. nu reusesc sa ma deconectez. constientul meu incearca sa le asimileze. sa le puna in pattern-urile cu ajutorul carora mi s-au scos ochii la un moment dat. I need time. I need light. I need. I do. I.

ii au ba? ii pentru ca vreau eu sa fie? nu e, pentru ca vreau eu sa nu fie? nu e, pentru ca nu vreau eu sa fie? si acum ajungem la paranteze…

trag linie. fac cateva calcule. imi da cu plus. nu e. nu pentru ca vreau eu sau nu vreau eu sa fie sau sa nu fie. nu este. pur si simplu. Da. incearca sa-l asociezi cu alte variabile/concepte/elemente/etichete si o sa-l vezi rasarind ca trifoiu pe camp. si nu, nu ala special cu patru foi, care aduce noroc… hmmm…

14-10-7… nu. inca o categorie? asta da motiv de deprimare. “Ignorance is bliss”, oricum ai traduce.

Paris – Dido

~ by Death Whisper on February 14, 2010.

Leave a Reply

 
