oda cosmarului 3

esti static. ma privesti cu ochii inchisi de ceva vreme. gandurile tale se invart in jurul meu ca un uragan silentios. cioburi de sticla purpurie imi cresteaza imaginea, patandu-se de sangele aproape negru. lumina se blocheaza si ingheata in intuneric. Nu mai vad. ma dezintegrez odata cu timpul care nu mai are sens nici macar ca si concept. mana ta ramane intepenita pe coapsa mea. incerc sa ma misc. aerul imi opune rezistenta. stransoarea ta irationala ma pironeste. trag aer in piept cu greutate. simt caldura corpului tau si in aceeasi masura ma simt incredibil de departe de tine. sunetele rasuflarii tale se pierd in distanta. ma ridic cu dificultate din mocirla in care ma percepi ca fiind scufundat. orbecaind prin bezna, explicabil, solida, incerc sa ma ascund de lamele privirilor tale incremenite. Ti-am facut cadou caramizi din zidul cetatii mele. le folosesti ca sprijin pentru ideile tale. ma pierd incet incet. zidurile mi se surpa treptat ingropandu-ma de viu. Voi fi in siguranta. caldura corpului meu va disparea incet… imi sarut singur umarul drept si clipesc…

esti in continuare langa mine, static. in spatele pleoapelor tale lasate, gandurile tale se zbat sa ma raneasca. pielea ta fina si catifelata este singurul lucru care te retine sa explodezi intr-un miliard de urlete si dorinte. mai ai putin si sufletul ti se va stinge langa mine.

te iau in brate si te strang din ce in ce mai tare. ma otravesc si eu cu nemiscarea-ti. ramanem impietriti in intuneric, asteptand lumina care nu va mai veni niciodata.

~ by Death Whisper on July 15, 2010.

Leave a Reply

 
