ninge barbar

“A dus-o-asa un an sau doi…”

respir… conditionare biologica a supravietuirii. supravietuiesc… conditionare sociala a existentei de aceeasi natura. exist… exist?

N-am mai stat de multa vreme sa ma “privesc” in oglinda si sa ma iau la auto-palme, sa simt nevoia sa cosmetizez anumite excrescente de care imi dau seama ca, pentru un trai social decent, ar trebui ascunse usor. foloseam la un moment dat o expresie, sincer sa fiu, nu-mi mai aduc aminte in ce context, “un manunchi ciudat de uratenie si hidosenie cronica”. Am senzatia ca se vad, pentru ca sunt mai multe, din ce in ce mai tare. Depinde din ce punct de vedere privesti. Iar daca, esti capabil(a) sa privesti din mai multe… cu atat mai horror.

“Relax, take it easy…”

Nu le vede nimeni, de ale lor, in principiu. Pierduti prin hatisuri de ignoranta, cotidian si simplism malign, oamenii nu isi mai ridica privirea din trotuarul pe care sunt calcate in picioare visele, trairile, existenta lor infima. Poti sa-ti faci un blazon si sa te plimbi cu el in piept prin oras si tot degeaba. Poate sa vina lupul conceptual sa manance miorita laie-bucalaie care se hraneste din acele manunchiuri (ce ecosistem complex… exact la asta ma gandeam si eu), oricat ai striga ca lumea nu va mai reusi sa observe opera de arta in care se transformasera intersectarile manunchiurilor.

“so there is nothing that we can do…”

… pentru tine.  Ni se restrang sferele, pe masura ce trece timpul. Eu personal sufar de claustrofobie si cu ea asa mare. Motiv pentru care prefer sa ma dau peste cap (fara sa ma transform in musca) doar ca sa o pastrez cu aceeasi raza.

Frate, esti nebun? Mai bine stai si uita-te pe geam cum ninge, decat sa stai si sa iti vomiti eructatiile in scris. “Iti pierzi timpul degeaba!” mi se urla din culise.

din pacate toate probele tind sa demonstreze existenta-mi, supravietuirea-mi si respiratia-mi.

~ by Death Whisper on December 27, 2010.

Leave a Reply

 
