Corn cu cronometru (sau 320)

Am reusit sa ma deprim. In sfarsit, ar spune unii.  Totul merge ca uns, ar spune altii. Sunt prea obosit ca sa va explic logici si rationalizari (ar spune altii). In sectiunea 3 (o alta categorie, sa-i spunem speciala) desi este vorba de cuie pentru tarta verde. Petale de miere imbratisate (exista asa ceva? as spune eu).

Si as mai spune cateva… dar mi-e prea plin capul si nu mai stiu ce are relevanta si ce nu. Zambete, strangeri de mana, sprancene ridicate, unde sonore melodioase si mai putin (daca era vorba despre fostul (?) presedinte, l-as fi scris cu litera mare). Imi vajaie tamplele de sunete de chitara, tacuri rupte si frig.

Da. Pentru ca se potriveste tot timpul. Iti multumesc apreciativ, pentru rabdare. Imi pare nespus, pentru o pierdere ca aceasta, dar pentru mine e ok si daca ne oprim in punctul asta. Dar noah… cum dezireaza muschiuletul tau, Drago-te. Hai ca ies si eu la o tigara. Uite cum stau lucrurile, din al meu punct de vedere.

please, don’t…

~ by Death Whisper on May 8, 2011.

Leave a Reply

 
