The deeper, darker side of sin

Te trezesti dimineata respirand si nu stii de ce. Eventual, dupa ce iti bei cafeaua, te gandesti la programul zilei si iti dai seama ca ce ai de facut, nu pusca nicicum cu obiectivele tale. Scopul tau maret catre care tinzi, realitatea pe care iti doresti sa o simti cu toata fiinta ta, pe care incerci sa o construiesti, datorita dezvoltarii tale anterioare, este la fel de departe ca si orizontul.

Incerc sa imi creez scurtaturi catre acea realitate. O vad pe ecran, in fata ochilor. Realizez ca nu-i nicidecum iluzie. Stiu ca exista si surprinzator, incerc sa ma mint ca imi este suficient. Vad. In mintea mea, scopul este ceea ce vad. Simt. Imi pot minti corpul invaluindu-l cu iluzii. Ii dictez ce sa simta. Imaginatia e singurul lucru care ma face sa imi tin corpul in frau. Imi imaginez. In intimitatea coltului meu de camera si intre peretii cutiei mele craniene. Scenarii, peste povestiri, peste nuvele, se scurg precum inghetata topindu-se.

Vad prapastia creata prin tacere, tacere plina de imagini, de sensuri. Traiesc din imagini. Ma mint ca ma apropii de scopul meu final, de ceea ce imi doresc, sau cred ca imi doresc, imaginandu-mi, observand figuri din ce in ce mai putin matematice. Totul devine din ce in ce mai putin abstract si in aceeasi masura se indeparteaza de mine cu viteza sunetului. Traiesc iluzia pana in cele mai mici detalii. E singurul mod prin care pot supravietui pe palierul acesta al realitatii. Pana cand?

Aveam senzatia ca o sa scriu mai mult, dar aparent am reusit sa mentin lipsa de sens in doar trei paragrafe. Imi doresc, in continuare.

~ by Death Whisper on June 19, 2011.

One Response to “The deeper, darker side of sin”

  1. […] not necessarily just because people are afraid of others, but because they are afraid of their own “little” […]

Leave a Reply

 
