Midnight glow

Cu un strop de liniste, doi stropi de melancolie cu tente pozitive si inca vreo doi de petrol, amestecati cu praf de unicorni rozi (!) si pufosi, dansand pe curcubee.

“just because the sky turned from gray into blue…”

un apus racoros, strecurandu-se printre copacii inca incarcati cu zapada cazuta cu cateva zile inainte, sfaramat de zumzetul masinilor gonind cu viteza spre tinte fara scop, mi-a descris intr-o alta perspectiva cateva elemente de care (realizat-am de curand ca) nu am nevoie.

M-am trezit astazi gandindu-ma la moonbows, asta dupa ce ultimele franturi de bostani, aspiratoare si pietris mi s-au risipit din minte…  aducandu-mi aminte de cineva care avea o micro-obsesie in legatura cu acest tip de curcubee nocturne. inconstient am inceput sa ascult o melodie asociata perioadei in care era OK, relativ din toate punctele de vedere. o perioada in care frigul nu-mi mai iesea din oase din cauza noptilor nedormite, implicit a oboselii, o perioada in care in zgomot de… totul pare cuprins de sepia tineretii, o perioada in care cuvantul era cea mai buna arma cu orice ocazie, o perioada de linisti si nelinisti percepute la magnitudini profund exagerate, scapate de sub controlul rationalului firav si neexperimentat, o perioada in care imaginea…

S-a incheiat? Imi doresc… Nu. Nu-mi doresc… Nu.Nu este cuvantul potrivit. Trebuie?

No more passion-play

Ask me…

~ by Death Whisper on January 29, 2012.

Leave a Reply

 
