describe the sky to me…

Asta, cel mai probabil pentru ca nu reusesc sa ma concentrez suficient de bine ca sa pot privi.

2009? Efecte pozitive, efecte negative pe termen lung… E ciudat cum cele negative, in the long run tend to take their toll… Mai sunt momente in care arunci cate o uitatura in urma si vezi haul PE care l-ai deschis cu propria vointa intre tine si orice, intre tine si oricine. Unele elemente existente dinainte, menite sa usureze existenta au devenit pur si simplu burlesti fara nici un fel de alta incarcatura. Emotionalul, tinut sub un control excesiv de foarte multa vreme, parodiaza existenta in sine, prin rabufniri pline de cutremur. Lipsa capacitatii de concentrare le scoate in evidenta precum marionetele din teatrul cu papusi…  Magnific, zic… Insula de trairi incerte, inconjurata de ziduri de diverse grosimi si inaltimi ce se scufunda incet-incet, cu ziduri cu tot. Cine sunt? Cu ce ma ocup? Ce vreau? Ce mai conteaza? Sunt acel cineva cu care tu ai interactionat la un moment dat? Cel mai probabil interactiunea cu tine e tinuta in frau de propriile tale perceptii asupra imaginii PE care ai dorit sau ai avut nevoie sa o vezi intr-un anume punct al existentei tale. Eu, deja, nu mai am ce face din acel punct incoace. Asa ca te rog, descrie-mi cerul  asa cum il vezi tu, pentru ca o vei face raportat la imaginea PE care o ai despre mine, din trecut si poate mai exista sanse sa retrezesti in mine persoana care am fost la acel moment. Poate imi voi aduce aminte de ce mi-am dorit sa fiu in acel trecut “antic” si glorios (cel putin din informatiile PE care inca le mai detin) in care obisnuiam sa “conlucram”. Poate.

Sau poate existenta ta incalcita… dar nu are sens… Aviz amatorilor: “It doesn’t have roast”

Remember when you loved me…

~ by Death Whisper on November 15, 2012.

Leave a Reply

 
