charmant souvenir

oare?

Aux clartés des étoiles

Unu plus unu face cat? Te-as mai intreba cateva chestii dar ma gandesc ca stii raspunsul si nu cred ca ma simt in stare sa-l aud rostit de catre tine. Stiu si eu raspunsul, dar actiunile mele denota cu totul si cu totul altceva. O negura invaluieste ceata din mintea mea. Ceata lui Pitigoi…

Mi-am dat seama, repetand, incercand sa creez umor ca, pe bune, vreau sa cunosc persoana care, in momentul in care vom vorbi, sa taca, pe sistemul “Sa taci cand vorbesti cu mine!”.

Imi doresc liniste… in mine. M-am saturat de urletele rabufnind din tenebrele fiintei mele.  Imi doresc sa uit, sa ma uit… sa ma uit la un film care sa-mi rastoarne macar cateva dintre sistemele batute in cuie mai ceva ca Iisus. Nu mai vreau scenarii. Nu stiu daca mai vreau scenarii. Nu sunt sigur ca mai vreau scenarii. Nu… sunt sigur ca mai vreau scenarii. Nu… Sunt sigur. Nu?

Reusesc de fiecare data sa mi-l introduc singur. N-am nevoie de Brutusi. Sunt propriul meu Brutus, perfid…

Divin ravissement

La multi ani, Yss!

~ by Death Whisper on January 3, 2013.

Leave a Reply

 
