Self fulf. pro.? sau…?

In ceea ce priveste urmatoarele cateva zile, gen, trei sau patru, hopefully trei, nu patru, trebuie sa iau o decizie acum. Sa merg pe varianta de outcome pozitiv al self fulf. pro., pe varianta de outcome negativ al self fulf. pro. sau nici macar sa nu iau in calcul self fulf. pro.?

Sa incep deja sa ma detasez de tot ce a fost si va fi sa fie? trying to keep cool? Stiu ca ar fi trebuit sa o fi facut deja. Cel mai bine este sa fii at peace cu tot ce ai facut pana in momentul la care ajungi sa iti pui intrebari in legatura cu situatii plauzibile viitoare.

Ma simt ca in timpul scolii cand nu imi faceam ceva tema pentru a doua zi, sau cand stiam ca a doua zi voi avea o oarecare confruntare de orice fel. tot felul de scenarii imi napadeau chiar si atunci mintea, chiar daca erau in nuante de gri. Da, acum sunt colorate. Stiu ca momentul va veni si va trece mult prea repede astfel incat oricare dintre scenariile respective sa isi atinga in vreun fel calitatile pe care mintea mea li le atribuie. Firesc ar fi, in urma acestor past experiences, ca everything to just rest. Everything in my mind should just fuck off back in the darkness whence it came. Un glont? conceptual evident. I died already too many times…

Imi doresc sa se trezeasca maine dimineata doar corpul meu. Mintea mea sa ramana inerta, strivita, deasupra mormanului de caramizi(reprezentand esec dupa esec, esec peste esec si esec langa esec – ce este “ma vie”) de sub care a fost dezgropata. Iar lumea sa priveasca prin mine, asa cum se intampla de fiecare data cand ridic intrebari cu care sunt prea comozi sa interactioneze. Vocea mea sa se transforme in fosnet, intr-un fosnet insesizabil, inperceptibil… Si practic toti ghimpii pe  care i-am ascutit cu hotarare si dedicatie pe parcursul ultimilor ani sa cada. Just a socially desirable face in the crowd. It would be easier for everyone.  N-ar mai supara sau deranja pe absolut nimeni.(/?)

Ii dai tiganului un deget, el iti ia toata mana. Ma invart printre ei. Lumea e plina de tigani. Fiecare dintre noi avem cel putin cate unul in noi. Nu ma voi lega de dimensiuni. Suntem negri ca dreacu pe dinauntru, indiferent ca vrem sa recunoastem sau nu.

Nici asa nu va fi bine. Pentru ca nu poti sa multumesti pe toata lumea. Eventual doar cu ajutorul unui aparat de descompunere moleculara… Partea cea mai amuzanta este ca eu recunosc ca am standarde ridicate in ceea ce priveste satisfactia si pot intelege nivelurile inalte cerute de unii, dar mai jos de nivelul legumicol nu cred ca pot ajunge pentru a multumi dorintele bacteriene ale unora.

Cica daca am reduce atomii din care suntem compusi (toata rasa umana existenta) doar la elementele din care sunt compusi atomii, fara spatiul dintre ele, am reusi sa ocupam doar spatiul pe care il ocupa un cub de zahar (aka zahar cubic).

Mie imi place spatiul, oricarei plante si oricarui animal ii place spatiul.

“Whatever” este, invariabil, un raspuns which can drive people to madness (I know, I was mad once). A good tool to use in situations you want to conserve your mental stability. Sa-l folosim, zic… lasand la o parte self fulfilling prophecies and other such “academic learnt ideologies”.  Nu ne mai punem problema de a multumi pe nimeni. Nu ne mai intereseaza cine, if anyone, se zgarie in ghimpii nostri, nu ne mai intereseaza daca frunzele noastre n-au nuanta care “trebuie” sau ca florile noastre si-au pierdut parfumul inchipuit al anilor ce au fost. Nu mai conteaza daca blana noastra a devenit mai aspra si ca rabia se scurge prin venele noastre inclestandu-ne caninii in diverse si diverse ego-uri. Ne pisam. Ca orice animal care doreste sa se usureze. Nu ne mai amestecam gandurile… nu ne mai amestecam gandul… nu imi mai amestec gandul. il las sa se separe singur, pentru ca mai apoi se va evapora, cu siguranta. Chiar daca ar fi grait, it would fall on deaf ears… deci, ce mai conteaza? Asa macar stiu cu siguranta ca nici neantul nu-l va auzi niciodata.

~ by Death Whisper on May 3, 2013.

Leave a Reply

 
