tarziu, in cafeneaua goala…

Si-n jur era asa rascoala

Nu voi scrie nimic de TIFF. Am divortat (rade fortat, dar totusi expresiv).  Nu mi-am pierdut chiar de tot umorul, din cate mi-am dat seama. Cel putin in ceea ce priveste discutiile pe care le pot avea la un alt nivel decat cel de baza, necesar supravietuirii.

A fost frumos la Cluji (vorba miticilor care l-au umplut chiar in perioada in care am poposit si eu pe acolo). Unii ar spune ca, daca ai fi capabil sa scoti din calcul variabila vreme, care, ce-i drept, a fost de un real porc, a fost chiar splendid la Cluji. Companie foarte placuta, in absolut orice fel de context, mai putin cand ramaneam doar cu mine insumi si cu gandurile-mi.

S-au adeverit in sfarsit niste cuvinte de mult rostite: “Ar fi cazul sa nu mai fii voluntar” (Da, se scrie cu doi “i”). Nu voi mai fi. Decat daca va pica cerul. Nu chiar cum a picat azi, un alt fel de picaj, un picaj mai proaspat, mai pufos, mai parfumat. Vom vedea.

Dar revenind la companie. Ore in sir petrecute la aceeasi masa in prezente de diversi si diversi cunoscuti, prieteni, amici, cafele, ceaiuri si alte lichide mai mult sau mai putn cognoscibile. A… si tutun… mult tutun. As in… doua pachete pe zi.

Povesti, trairi, retrairi, lacrimi (in cea mai mare parte a timpului datorate rasului excesiv si aproape exhaustiv). Shakespeare si un context favorabil intaririi unor conexiuni relativ fragile.

Te imbratisez pana cand ne vom vedea data viitoare. Ma duc sa ma pregatesc pentru alte cateva etape de maturizare. Sa ne vedem la fel de tineri, voiosi si tandri.

Este tarziu sa scriu abia acum despre ce s-a intamplat saptamana trecuta. Zic ca e tarziu pentru ca deja s-au intamplat chestii si dupa ce am ajuns acasa. (Am dat-o usor “da gard”, dar slava cerului, n-am innodat-o foarte grav). Vedem cum vor evolua lucrurile de acum incolo. Nu? Gresesc? Vom orbi, zici?

Hmmm… gandeam la lumi ce nu exista

Si-n lungi, satanice ecouri…

~ by Death Whisper on June 10, 2013.

Leave a Reply

 
