Pisicuţă, pis, pis, piş…

tumblr_mmxz7srFCg1rjlwnco1_500

te-am visat nu numai azinoapte, cat si de o saptamana incoace. Si in aceeasi masura am senzatia ca te voi mai visa o perioada. Sper totusi ca nu vei ramane doar la stadiul de vis.

Stima de sine incearca sa inlature tentele de cosmar ale contextului in care te visez. Discutii aproximativ interminabile pe tema, langa tema, sub tema si in tema contextului pisicesc incearca acelasi lucru din alte perspective.

Coruptie, coruptie, dar sa stim si noi.

Tot stima de sine incearca sa imi demonstreze invariabilitateaa simplificata a conceptelor cu care ar trebui sa lucrez. Prezinta fatete fara scop, fara valoare (normativa, din punctul meu de vedere intr-o societate lipsita de principii, norme general acceptate de conduita si valori morale). Ne incalcim existenta in moralitati occidentale in contextul in care exista reguli de joc mult mai bine formulate in clasicismul ideii de joc. Third strike, you’re out! Nimic din cele cu care am interactionat pana acum nu se refera explicit la integritatea fiintei umane. Asa ca un deget in plus sau in minus… ce conteaza (in ceea ce priveste the first two strikes)?

Ei bine… voi mai visa o perioada. Vrei sa te plasezi in interiorul visului sau vrei sa ma trezesti la realitate? Te vei lupta cu visul sau cu tentele lui de cosmar? Priveste-ma bine si spune-mi. Stii, cred mai bine decat mine ce ar fi bine. Ai un sistem de “definitii” mai rigid decat mine si esti mai impamantenit cu normele si regulile de circulatie in societate. Acorda-mi putina atentie. Mai are sens sa visez la pisicute sau nici macar nu se mai pune (deja) problema?

and I’ll make you okay
and drive them away
the images stuck in your head (Chris Garneau)

~ by Death Whisper on June 28, 2013.

Leave a Reply

 
