Will you still be there?

aux_amis_imaginaires_by_valeskaleidoscope-d5r22kx
O, cheamă-mă la tine…
Voi veni.
De la distanţă, întrezărind
o pată de culoare,
purpurie.
 
Nu mă vei fi observat
când eu te voi fi înghiţit deja
cu privirea flămândă, doritoare.
 
Un firicel de apă
susură în depărtare.
E verde tot în jurul meu.
 
Albastrul tău mă năuceşte.
Mă spintecă, mă ciopârţeşte.
Părea plăpând din depărtare,
dar m-am apropiat.
 
Te văd. Te simt. Te-ating.
Vibrăm. Ne contopim. Mă ţii în braţe
 
şi adorm.
 
Dispari în roşu.
Mi-e dor deja.
Mi-e dor(,) de o eternitate.

Aş vrea 25.jul.2013 ora 1.00

~ by Death Whisper on July 25, 2013.

Leave a Reply

 
