entry scris cu o mana

ar trebui sa dorm la ora asta, dar rana din pulpa nu ma lasa.  prin rana din pulpa ma refer la hoarda de fluturi de pe balcon. Nu, nu din ceia flumosi… colorati in toate nuantele luminii descompuse rogvaiv-ic. Nu. Din ceia hidosi, parosi, care, sunt convins ca nu au un “suflet” rau… dar sunt de un uglism iesit dn comun…

Adevarul este ca nu din cauza fluturilor de pe balcon nu pot dormi, ci din cauza faptului ca am un mic morcov venit in vizita. Topaie aci ca nebunul si insista sa va salut din partea lui. Prezenta lui nu se face simtita doar prin insertia in binecunoscutul loc, ci si prin mici atacuri de panica, de care n-am mai avut de foarte mult timp.

incercat sa imi clarific niste chestii, pe sistemul auto-lamurire. incercat sa discut niste chestii, pe sistemul trying to scare the panic attacks in leaving. incercat tinut sub control, pe sistemul “Iac-asa”. incercat pur si simplu ignorarea, pe sistemul “I don’t even know you’re there, but even if I did, I’d ignore you” (in the wonderful words of the “Great and Powerful” Dylan Moran, care btw, va veni in Romania in toamna…)

He has a gift… to make you forget… Will try to do this. forget. Si asta doar din cauza faptului ca… These conceptual moths have appeared just because the light of imagination attracted them.  panic of losing dreams and visions of something I don’t even have but could.  hmmmm…

am mintit. n-am scris doar cu o mana.

E trist ca mi-a venit sa scriu in contextul in care doar am vazut pe cineva introducand un update… Imi pare rau ca am ajuns sa am nevoie de astfel de impulsuri. Anyhow, this used to help. Vorba basmului. “Dormi, noaptea e un sfetnic bun.”

~ by Death Whisper on August 7, 2013.

Leave a comment