There’s a crack in your gaze

Pentru că ai răspuns.

Pierdut în gânduri încep să simt adierile mai răcoroase venite împreună cu apusul soarelui. Discuțiile mi se rostogolesc în minte ca niște bolovani coborând versanții muntoși în urma unei ploi torențiale. Capul mi-e calendar – nu din ăla creștin ortodox – din ăla de buzunar.  Iarba deasă pe care ne așezaserăm la umbra copacului, în ideea să ne odihnim, încă emană căldura acumulată pe parcursul zilei. Nu-mi vine să mă ridic. Mi-e bine aici… cu tine.

Începe să se audă câte un greiere din loc în loc, Mirosul ierbii încinse este îmbătător. Șuvoiul de gânduri mă amețește. Taci! Doar ține-mă în brațe. Adierile îmi mângâie fața. Mă simt în siguranță aici, cu tine… deși m-ai încolțit de atâtea ori azi. M-ai pus la zid în repetate rânduri. Mai lipseau lanțurile conceptuale și m-ai fi putut transforma în sclavul tău.

Începe să se întunece. Ar trebui să ne regăsim drumul spre casă, spre umanitate, spre civilizație… spre ceilalți… deși nu vreau. Caldura începe să se disipeze. Răcoarea clipelor mă masează pe spate. Nu m-ai vrut. Sau nu te-am vrut eu? N-am mai fi avut nevoie de nimeni dacă ne-am fi avut unul pe celălalt. Nu ți-ar fi fost mai bine cu mine. Dar n-ai mai fi avut nevoie de nimic. Îți garantez.

Mi-e zob mintea. M-ai distrus azi. Te-am lăsat să mă distrugi azi. Și e prea întuneric acum să mai găsesc toate cioburile prin iarbă. Parfumul serii este îmbietor. O parte din mine va rămâne pentru totdeauna printre firele de iarbă. Bucăți din mine vor rămâne pentru totdeauna aici… cu tine…

Pentru ca mi-ai vorbit.

Please talk… It’s me. Talk to me…

~ by Death Whisper on March 10, 2014.

Leave a Reply

 
