Is it safe?

Is it a secret?

“Is it secret? Is it safe?”

Nu vreau să ies. Nu am ce vedea dincolo de ce am văzut deja. Culorile au decăzut în nuanțe de grena. Am așteptat suficient de mult astfel încât încă pe-atâta să-mi pară chiar nesemnificativ. Nici nu mă gândesc. Nu. Nu vreau să ies. Ce să fac acolo? Dacă stai un pic să asculți liniștea de aici, vei auzi clocotul inexistenței de pe partea cealaltă. Nu. Nu te cred. E mai bine aici. Revigorant pe dracu. Dacă vreau să mă revigorez mă arunc sub un duș rece. Face bine la circulație, or so I’ve heard. Nu. Și nici măcar nu ninge astfel încât mizeria umană să se ascundă sub omăt. Prefer să văd albul de pe pereții din casă. E mai liniștitor și nici nu zice nimic. Nici minciuni, nici adevăruri. Gol și impenetrabil deopotrivă. Nu. Nu vin. Prefer să mor de foame sau să ajung să-mi mănânc fotoliul. Mai am unul, oricum. Sau ușa de la dulap. Oricum e gol. Nu. Orice mi-ai spune, știu că e jos. Bine, atunci sigur e acolo, după colț și mă așteaptă… Dar n-am avut niciodată încredere în tine. Știu că nu e cel mai plăcut mod prin care să afli așa ceva, dar… noah… viața e amară. Eu sunt amar. Am un gust amar în gură. Nu cred ca planta aia era comestibilă. Nu. Ce nu ți-e clar? Nu vreau să ies. Prefer să mucegăiesc în singurătate decât să am de-a face cu asemenea “creaturi”. Hai, scutește-mă de astfel de impresii. Pentru că ți le-aș fi cerut dacă aș fi avut nevoie de ele. Nu vin. Poți să-mi pui o tavă de aur în față… Poți? Să-mi pui o tavă de aur în față? Știam că nu, dar chiar dacă ai putea, și dacă ai chiar face-o, tot n-aș ieși. Nu, nu. Nu! Nu mă impresionezi. Dar n-ai decât, dragule…

… și da, în măsura posibilităților, te mai aștept pe la mine. Tot aici mă vei găsi. Știi cum să bați la ușă… altfel nu îți voi răspunde.

We’re both invisible
You take my hand ‘n
Drag me through this
Unsuspicious crowd

~ by Death Whisper on December 28, 2014.

Leave a Reply

 
