of your loving arms

Mă sperie gândul. Nu, filtrele raționale îmi atrag atenția că defapt, doar mă indispune.

Într-un colț mucegăit de țară… Despre percepție vreau să zic. E așa o… am o imagine în minte pe care mi-aș dori să o văd realizându-se în realitate, dar în aceeași măsură parcă totuși aș vrea-o departe de mine. Nu. nu pot fi eu, cel de acolo. N-ar fi natural. Ar fi… Nu, N-aș fi eu. Asta în cazul care sunt cine cred că sunt. Poate greșesc. M-am învăluit în mantie și am dispărut ca magicianul de pe scenă. Nu mai sunt numai eu. Sunt eu plus( )valoare. Nu vreau și totuși mi-aș dori.  Părți din mine pe care nu le-am exprimat niciodată îndeajuns.

Vreau să îți ofer o parte din control… Nu. Nu vreau asta. Vreau să îl iei cu forța. În urma unei lupte pe viață și pe moarte, ca în basme, când Prâslea…

Nu vei reuși. Nu ai nici un fel de șanse. Mă uit la tine de la distanță (am hipermetropie). Câmpul meu gravitațional te-ar spulbera. Praful și pulberea sunt grunjoase. Țestoasă… nu știu ce-mi veni. Ultimele zvăcneli ale unei lumânări rămase fără substanță. Umbra unui scris pe o coală albă după ce o radieră a încercat să-și facă treaba pe cât de bine i-a fost dat de creatorul său să funcționeze. Un steag stins în arșița unei zile de vară fără adieri, într-un parc paralizat de liniștea duminicii încinse de Gustar.

Mi-ar plăcea să te văd încercând. E singura plăcere ce mi-a mai rămas. De ani buni de zile încoace. Singurul lucru ce îmi mai face să tresară pulsul. Zumzetul binecunoscut al unui țânțar ce te anunță în beznă că nu ești singur. De altfel, cu toții avem foarte mulți prieteni microscopici care nu ne părăsesc niciodată. La modul ăsta, dacă privești, nu ești niciodată singur. Și sincer cred ca am întâlnit și bacterii mai inteligente decât mulți membri ai speciei umane.

Nu vei încerca… La fel ca restul, nu vei avea răbdarea suficientă să… ce? Da. Dacă stai bine să te gândești, sunt mulți la care accesul ar fi mult mai ușor. Nu. Nu cu un asemenea complex de variabile, factori și permutări. Sunt unic. Norocul vostru. Ghinionul meu. Dacă aș fi în locul multora, mi-aș fi scos ochii deja.

Tot timpul voi avea venin suficient încât să otrăvesc pe oricine. Punctul meu forte rezidă în gestiunea punctelor tale slabe.

Chiar mi-ar plăcea să te vad încercând…

Ne auzim mai târziu? Cu siguranță că ne vom auzi, dar mă vei și asculta? Eu…

 I will stand tall

~ by Death Whisper on March 30, 2015.

Leave a Reply

 
