To the hills

11906171_431963913676056_2075246891_n

Vreau să fac un pic de ordine pe rafturile prăfuite.

Confort, în dreptul scenei PE care se joacă o dramă excelentă. O singură problemă. Drama e parte a unui spectacol postmodern. Din cela interactiv. Un iaht plin cu frustrări și un iaht plin cu cataloage de frustrări și un iaht cu bărbați, da. Da. Bărbați cu cataloage cu frustrări.

Deși interesant ca experiment teatralo-social, devine deranjant când actorul se contopește cu rolul. Nu mai interacționezi doar cu rolul, oricât ai încerca să te păstrezi în public. Muntele de frustrări se revarsă, ca o magmă densă, mistuind tot în cale.

Emoționant, din perspectiva schimbării scenelor, sau mai degrabă a măștilor, că scena e tot aceeași, cumva, încercând să păstrez confortul, care, ce-i drept, e nemaiîntâlnit, încerc să-mi regăsesc echilibrul. Nu vreau să încep să sap prin munte în încercarea de a găsi sâmburele de ființă care mi-a stârnit interesul, în cazul excepțional în care chiar există și nu e pur și simplu o plăsmuire fantomatică a unor dorințe imposibil de contextualizat.

Încerc și io să înțeleg măștile, că doar, de… trebuie să interacționezi cu ele pe scenă… teatru mă-sii. Nu e bine. Încerc și io să înțeleg ce-i sub mască, ca doar, de… nu sunt actor de profesie, și măcar la un nivel uman, poate-poate oi fi capabil. Nu e bine. Încerc să mă dau la o parte din calea vijeliei magmatice ce se dezlănțuie în fața mea, că doar, de… câtă apă să am la mine? Nu e bine.

Nu… Nu e bine pentru mine. Cine cristos m-a pus să merg la teatru? N-ar fi fost mai bine să stau acasă și să-mi imaginez în continuare confortul PE care, aparent, mi-l imaginez (defapt) acum? Sau e vorba aici de acel self-fulf-pro care, chit că târându-se, încearcă să-și demonstreze că are dreptate?

… dați-mi cinematograf...

Împăcat, ziceam acu ceva vreme. Sunt în continuare, deși cu un gust amar de…


“To the hills” Alexander Bălănescu

~ by Death Whisper on June 28, 2016.

Leave a Reply

 
